Over mij

Mijn foto
Geborenen met 2 linkerhanden heb ik toch een hobby gevonden, die dit kleine gebrekje lekker camoufleert. Ik ben zot van koken, bakken, proeven, genieten, zien genieten...

maandag 10 december 2012

zwarte pietjestaart...met bokkenpootjesroom...

Als bedankje en afscheid van de Sint hebben we 2 lekkere pietjestaarten gemaakt. Eerst een biscuitje gebakken met het basisreceptje dat ik hier reeds gezet heb. Dan heb ik  een bokkenpootjesvulling gemaakt. Dat is eens iets anders dan room met fruit en súperlekker!

Wat hebben we nodig?
1 pakje bokkenpootjes
25 cl room
1 eetlepel suiker
1 zakje klop-fix

Hoe gaan we te werk?
Verkruimel, plet,... je koekjes.
Klop de slagroom stevig met de suiker en de klop-fix


Meng de verkruimelde koekjes onder de slagroom.... klaar om je taart te besmeren :-)

Rol dan je rolfondant uit en versieren maar!

! ! ! S M A K E L I J K ! ! !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten