Over mij

Mijn foto
Geborenen met 2 linkerhanden heb ik toch een hobby gevonden, die dit kleine gebrekje lekker camoufleert. Ik ben zot van koken, bakken, proeven, genieten, zien genieten...

woensdag 21 november 2012

Winter is coming...

Een zinnetje dat blijft hangen na het bekijken van een voor mij beklijvende serie... winter is coming... beetje beangstigend hoe ze het daar zeggen, want wat is de winter voor hen? Kou, sneeuw, honger, dood, angst, nachtwacht, kou, kou,kou. . . . w i n t e r   i s   c o m i n g . . .

Ja, de winter is koud, inderdaad... buiten is het koud... Maar winter is ook leuk. Voor mij een beetje symbolisch leuk. Dan begint met de koude ook de gezelligheid hier binnen in huis; stoofjes aan, mijn oventje bijna de hele tijd aan ... en lekker bakken maar. Taartjes, wafels, pannenkoeken, cakepops, cupcakes, cheesecakes, quiches, lasagnes...
Ik ben er onlangs weer eens ingevlogen, in de kookboekjes en co op zoek naar lekkernijen en ben in gang geschoten...


Winter is coming.... and I LIKE!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten